maanantai 10. tammikuuta 2011

Installation successfully completed

Dodih!

Mä oon jo hetken aikaa miettiny että olis mukavaa pitää blogia, mutta mitää erityistä teemaa en oo keksiny. Tyyliblogi ei tuu kuulonkaa koska mitään tyylitajua en omaa... No, tänään välähti: peliblogi!



Kyllä vain, pelaaminen ja yleinen nörääminen on ollu mulla aina sydäntä lähellä. Pienenä kotoa löytyi vanha kunnon 8-bittinen Nintendo ja seuraavan sukupolven Super Nintendo. NES meni myöhemmin rikki (siitä mulla on enemmänki sanottavaa, siitä enemmän myöhemmin). Löytyi meiltä myös vanha kunnon Compaq Presario ja sittemmin muita tietokoneita. Varsinkin tietokoneella on tullu pelattua paljo kaikenlaista. SNESillä pelasin enimmäkseen Donkey Kong Countrya (muina peleinä vain Doom ja Dr. Mario).

Pictured: Epicness.

No, skipataan lapsuus nyt toistaiseksi. Ensimmäisillä kesätöillä tienatuilla rahoilla (kesä 2005) ostin Huuto.netistä Playstation 2:n, jonka mukana oli kaksi peliäki, GTA San Andreas ja NFS Underground 2. Sittemmin pelejä on kertyny vähä yli tusina. Joskus vuonna 2008 ostin sitten kahden kesän kesätyörahoilla Playstation 3:n joka maksoi 500 € ja tilaa löytyi 80 gb (sittemmin on hatuttanu vähä kun katsoo nykyistä hintaa ja muistikapasiteettia!). Lukioaikoina rakkaimpiin peleihin kuului tietty World of Warcraft, jota tuli hakattua päivittäin. Hey, I have a life! I simply choose to spend it online!

En mä oo mitenkään self-made-man, kuitenkaa. Koko ikäni enimmäkseen isoveli on tutustuttanu mua peleihin (sehän on hankkinu ne kaikki!). Sen lisäksi viime aikoina on tullu katottua kaikki Angry Video Game Nerdin videot, ja ne on enemmänki ku inspiroineet mua. James Rolfe ja herran videot on niin täynnä kaikenlaista historiaa ja yleistä pelitietoa (ja myös elokuvatietoa yms.) jota on tullu imettyä itseensä ku pesusieni! Seki on yks juttu jonka takia halusin pitää tätä blogia: aina ku katotaan jotain sen videota, mä pistän jossain kohtaa paussille ja kommentoin jotain asiaa poikaystävälle (jep, varmasti kivaa Peltsin mielestä!). Sen sijaan että aina lataisin kaikki kommenttini Peltsille, voisin kirjotella niitä tänne!

AVGN:stä puheen ollen, nyt on aika katsoa uusin video!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti